20404
Książka
W koszyku
A theory of fun for game design / Raph Koster ; foreword by Will Wright. - 2nd edition - Sebastopol (California) : O'Reilly, 2014. - XVIII, 279 stron : ilustracje, 24 cm.
"A theory of fun for game design" takes you deep into the influences that underlie modern video games, and examines the elements they share with traditional games such as checkers. At the heart of his exploration, veteran game designer Raph Koster takes a close look at the concept of fun and why it’s the most vital element in any game. Why do some games become boring quickly, while others remain fun for years? How do games serve as fundamental and powerful learning tools? Whether you’re a game developer, dedicated gamer, or curious observer, this illustrated, fully updated edition helps you understand what drives this major cultural force, and inspires you to take it further. You’ll discover that: * Games play into our innate ability to seek patterns and solve puzzles * Most successful games are built upon the same elements * Slightly more females than males now play games * Many games still teach primitive survival skills * Fictional dressing for modern games is more developed than the conceptual elements * Truly creative designers seldom use other games for inspiration * Games are beginning to evolve beyond their prehistoric origins.
"A theory of fun for game design" zabierze Cię w głąb wpływów, które leżą u podstaw współczesnych gier wideo i przyjrzy się elementom, które dzielą z tradycyjnymi grami, takimi jak warcaby. W samym sercu swoich poszukiwań doświadczony projektant gier Raph Koster przygląda się bliżej koncepcji zabawy i wyjaśnia, dlaczego jest to najważniejszy element w każdej grze. Dlaczego niektóre gry szybko się nudzą, podczas gdy inne pozostają zabawne przez lata? W jaki sposób gry służą jako podstawowe i potężne narzędzia do nauki? Niezależnie od tego, czy jesteś twórcą gier, oddanym graczem, czy ciekawskim obserwatorem, ta ilustrowana, w pełni zaktualizowana edycja pomoże Ci zrozumieć, co napędza tę główną siłę kulturową i zainspiruje Cię do dalszego rozwoju. Odkryjesz, że: * Gry wpływają na naszą wrodzoną zdolność wyszukiwania wzorców i rozwiązywania zagadek * Najbardziej udane gry opierają się na tych samych elementach * Nieco więcej kobiet niż mężczyzn gra teraz w gry * Wiele gier wciąż uczy prymitywnych umiejętności przetrwania * Fikcyjny strój do nowoczesnych gier jest bardziej rozwinięty niż elementy koncepcyjne * Prawdziwie kreatywni projektanci rzadko używają innych gier do inspiracji * Gry zaczynają ewoluować poza ich prehistoryczne pochodzenie.
Status dostępności:
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004/Czyt. (1 egz.)
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej